WebCam Murah Sejuta Umat Cocok Untuk Youtuber Pemula – Review Logitech C270

Haloo, Gimana Kabarnya Hari Ini?
● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

Hari Ini Kita Kedatangan Keluarga Baru MasBro!!!
Logitech c270 yang akan saya review juga

► Subscribe Disini : https://goo.gl/2jLUq9
► Discord Server : https://discord.gg/RvbWnGX

MiNusMen Social Media :

► Instagram : https://goo.gl/kMup2r
► Steam : https://goo.gl/D5dWPp
► Fanspage : https://goo.gl/a9oTyb
► Facebook : https://goo.gl/VKrzLQ

Jangan Lupa Like Video Ini,Share Ke Teman” Kalian Dan Juga Subscribe Channel Ini Okay 🙂

————————————————————————————————-

KEY FEATURES
CALL IN HD
Enjoy widescreen HD 720p video calls on most major IMs.

SMILE
Your friends and family will see you in lifelike detail with 3-megapixel photos.1

SPEAK OUT
You can be heard loud and clear thanks to a built-in microphone that reduces background noise.

HD VIDEO CALLS
You’ll get HD 720p video calling on most major instant messaging applications.

BUILT-IN MIC WITH NOISE REDUCTION
It gives you clear conversations without annoying background noise.

AUTOMATIC LIGHT CORRECTION
Even if you make a video call in dim or poorly backlit settings, the camera will intelligently adjust to produce the best possible image.

IM COMPATIBILITY
Works with Skype™, Google Hangouts™, Yahoo!® Messenger, and other popular instant messaging applications.

SMOOTHER. SHARPER. RICHER. CLEARER.
Logitech Fluid Crystal™ Technology. It’s what makes a Logitech webcam better. It’s smoother video, sharper pictures, richer colors and clearer sound in real-world conditions.

© (MiNusMen All Rights Reserved)

Comments

Massan Muhammad says:

Tutorial pakai wabcam ini main ome tv mas ..di tunggu cara seting dan record pakai obs

Yosua Lucky Oktavianus says:

mas botol bekas liquid vapornya mas 😀

Kemplongpengz says:

Bro subsback broo

Adhitya Ramadhan says:

Itu pake webcam nya di tambahin lightningnya ga bro

Nurix25 says:

Nak tuku neng ndi bos?
Webcam iki iso gawe dolanan ometv ora bos?

Agus Pranyoto says:

tetep semangat bang !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shandy js says:

Bang harganya brp ?

Nadir Hadiansyah says:

nice vid bang! semoga bisa ikutan beli :v

Montih Afreza says:

Ini harus ditancapkan ya usb nya?

KN GAME says:

berapa bang dan beli nya di toko online apa

Pieter Matheus says:

Mas… Ini colokan nya usb apa kaya headset?

Bangun Kedhaton says:

bang pake mic apa?

khaidy suwanda says:

Mau nanya , bisa di pake di hp ga

Rama . r77 says:

bang tutorial cara bikin intro kayak gitu gmn

nanda sinta says:

ngguyu jall, garing padahal hahahah

Ahmad Faqih says:

webcam ini ancur ga buat green screen ? 🙂 buat tutorialnya ya tp pake webcam ini

minang kocak 2 says:

Bg tutor buat intro nys

binatang bersuara says:

beli di mana !

HUNTER 7Ten says:

Rencana mau beli ini juga bang tapi belum ada buget

HUNTER 7Ten says:

Kata temen aku kamera ini kurang bagus sama2 youtuber juga makanya dia beli kamera dlsr yg murah

Rehan Alkarim says:

ayo mabar carx

Piraz Kun says:

Harganya ?

Rizky Maul says:

Plis perlu info… bisa di conect ke smartphone kah?

Dian permady says:

itu hasil nya di tambah lightning apa gak ?

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!