Best Budget DDR4 Gaming Memory / Ram 2015

https://www.toptengamer.com/best-ddr4-ram-memory/
Crucial 16GB basic kit: http://amzn.to/1EOB6IW
Crucial Ballistix: http://amzn.to/1Ay7LNI
Corsair LPX: http://amzn.to/1Pg0GYY
Anandtech Performance Review of DDR4:
http://www.anandtech.com/show/8959/ddr4-haswell-e-scaling-review-2133-to-3200-with-gskill-corsair-adata-and-crucial/8

Legit Review of Crucial Ballistix Sport DDR4: http://www.legitreviews.com/crucial-ballistix-sport-ddr4-2400mhz-32gb-memory-kit-review_151873/3

Tom’s Hardware Corsair Vengeance PLX DDR4 Review:
http://www.tomshardware.com/reviews/corsair-vengeance-ddr4-2666-overclocking,4011-2.html

Facebook Community
Facebook.com/toptengamer
Twitter @TopTengamer
Questions, Comments, and business inquiries are welcome.

Credit for Music
Tobu & Marcus Mouya – Running Away [NCS Release]
youtube com/watch?v=nQT_2XS45Uk
Find them on Facebook: NoCopyrightSounds

Comments

Lorenzo Quattrocchi says:

I Wanna Build a nee pc For Gaming i thought on 16gb ddr4 im Using 8gb DDR2 on my old system im thinking now to go For 8gig ddr3 to Save Money and l8er Maybe go all the way and get an 32gb fast ddr4 when will the prices go Down ?
Would u Guss Recomand an asusz170A ?

arun roshan says:

hi can u say which is the the best ram for laptops

Giovani Binotti says:

Nah, don’t think anyone should be spending money on DDR4 for now, it’s not gonna give you any performance in gaming and daily work, maybe it’s worth if you’re building a server or something..

ASR says:

if i buy trident Z 3200
comparing to this

is there be going to be any difference in gaming

i mean in FPS?

Mimi cristiano says:

how much does this cost

arun roshan says:

hib

burning wings says:

I have 2 gb ram and I want to buy 8 gb ram which company is best

Alan Huynh says:

Thank you for the info! I am in the process of building an i7 5960x machine for heavy 3d and after effects work. Wasn’t sure if I needed to spend the premium on the higher speed kits but ended up getting 64 gb of ddr 4 crucial memory for only 345 shipped.

kin potatoes says:

You know malcom from pewdiepie, this guy look like the adult version of that kid wtf is it just me?

ASR says:

is this ram suitable for
i7 6700K
Asus Z170 -Deluxe Board
GTX 970 Asus Strix GPU

plz tell

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!